Baloniki reklamowe – co zrobić, aby zapłacić za nie nieco mniej?

Baloniki reklamowe

Baloniki reklamowe

Balony są gadżetem, który od wielu lat cieszy się niesłabnącą popularnością wśród przedsiębiorców. Trudno się temu dziwić – to produkt zarówno estetyczny, jak i niedrogi oraz bardzo skuteczny. Po taki gadżet sięga wiele różnych firm, bez względu na ich wielkość czy zakres działalności. Umieścić można je na stoisku na targach branżowych czy rozmieścić po terenie, na jakim odbywa się wydarzenie temu koncert lub festyn. W jaki sposób można obniżyć nieco składane zamówienie? Jest na to kilka sprawdzonych patentów.Ciekawym sposobem na to, by zapłacić mniej za baloniki reklamowe jest konsolidacja zamówień. Metoda ta wymaga jednak dobrego kontaktu ze sprzedawcą. Technikę tę opisać można w sposób następujący: firma otrzymała duże zamówienie na gadżety od klienta z danej branży. Duża ilość zamawianego towaru sprawia, że możliwe staje się otrzymanie sporego rabatu. Jednocześnie, do firmy dzwoni klient z innej branży pytając, jakiego rodzaju gadżety w niskich cenach dostępne są w ofercie. Proponowane mu są wówczas gadżety pierwszego z wymienionych klientów. W efekcie mamy do czynienia z powiększenie zamówienia i uzyskaniem niższej ceny za zwiększony nakład. Po dostawie, towar jest dzielony na gadżety dla dwóch klientów i wykonywane są na nich osobne nadruki.

Co jeszcze można zrobić, by zapłacić mniej za baloniki reklamowe? Warto zdawać sobie sprawę z faktu, iż produkowane na indywidualne zamówienie gadżety zostawiają po sobie nieużyte oprzyrządowanie takie, jak wykrojniki, matryce, sztance czy nadwyżki materiałów, które to zostały sfinansowane przez poprzednie zamówienie. Nic nie stoi zatem na przeszkodzie, by wykorzystać je do nowej, o wiele tańszej produkcji kolejnych gadżetów reklamowych. W ten sposób możliwe jest obniżenie kosztów zamówienia nawet o kilkadziesiąt procent.

Na tanie Baloniki reklamowe liczyć mogą również stali klienci firm zajmujących się ich produkcją, którzy regularnie zamawiają duże ilości gadżetów. Warto przy okazji zapytać o to, czy dane przedsiębiorstwo oferuje karty stałego klienta lub systemy rabatowe.